Wednesday, December 10, 2008

NEW LIFE wif MASTER!!!!!yip yip hoorey


aloha.......


ni la stori mori utk hr ni stlh sekian lame aku b'holiday n mendiamkan diri atas sebab domam n sakit tekak yg melanda...huhuh...sakit je skang ni....

tak pe..meh stori ttg MASTER dulu...


04/12/2008


keramat day 4 my master!!!!finally i really further my staudy in master....but, yg tak kompem nye, btol ke nk in political sci???? dah nk start kelas ni but still kompius lg....huhuh


mase regist day tuh, aku, mimi n lidya bkn main ni ha....kul 7pg da gerak dr cheras ni...dlm kul 8pg da terpacak kt uia tuh....rupernyer regist start around 9.30am....hoh...semangat mbara tol kami ni...so, g la mkn2 kt HS cafe dulu...lamu gak da tak jejak kaki kt situ...huhuh...nk kater rindu tuh, nk rindu wat pe kan...bkn de sape2 on kt situ yg aku nk rindu merindu pun...hakhak...


sunyi tol uia mase tu...mane tak nye students smua nyer cuti2 blaka...bosan gak coz tak dpt jumpe sape2 pun....hukhukhuk...da hbs mkn n gebang2 baru gerak ke CAC....mak aiiii!!!!!!belambak nyer manusia yg nk further master ni...tp, rata2 nyer foreigners...mostly nyer indonesia daaaa....hukhukhuk...keciwak aku...tau keciwak nape????heheheh...keciwak coz camne nk ketemu jodoh ni kalu malay nyer ciput sgt....huhuhuh....mane la tau kan, dlm master ni lak jumpe jodoh nyer.....hikhikhikhik


punyer la lame aku Q dgn mimi...naik panas kaki tgn ni....da tu lak, offer letter aku still tak dpt lg...kene mintak lak kt dak cps ni..sengal tol....ader ke bg aku sekeping kertas offer letter without any other docs...mmg aku hangin!!!!! saje je nk naikkan suhu didih bdn aku ni...huhuh

takpe...sabar je lg....da tu kene Q kt banquet lak...uia ni mmg suke memaksimum kan p'gunaan ruang...lg ader ruang lg tu akn d gune nyer...ingat ni competition ke...hoh


turn aku 190..then no. yg d pggil bru je around 60...gilerz!!!!!!bape lame lg nih mau ku tggu....

tak jumpe pun member2 degree aku....sedih nyer...aku je ke yg further master....bosan gak kalu aku sorang jer...tak leh la nk buat 'hal' in class...huhuh....tp rase nyer dulu mase degree pun, kalu aku sorg2 pun, aku stil buat 'hal' gak...heheh...hal2 yg bagus...dulu sempoi jer mase degree...dtg kelas lewat..klas kul 8pg, 8pg la bru aku gerak dr kolej nk ke klas...bkn dkt oit..within 15minutes gak jln kaki nyer...huhuh...mase nk exam lak, hari yg same gk baru aku study...formula nyer sng je...mase klas lecturer lain, kita studi utk klas yg nk exam tuh...heheh...nasihat; tak elok amal slalu...2-3kali ok daaaaaa...kuikui.....ishq244....


wokay..smbung blik da worst regist day....huh...da msuk dlm cac, kene Q lg...asyik Q je...geram seh!!!! paling aku geram, da la dorg tak bg aku any docs yg important, ade hati nk menag konon2 nk kater dats not their fault....no way!!!!aku takkan bg dorg menag!!!!kalu dorg degil, aku lg degil dr dorg!!!!!dorg nk original transcript n degree aku...since aku takde bnd2 alah tu, aku nk gak dorg verify utk aku..kalu nk sgt kompem nyer aku ni dak uia, aku kater aku juz can shom them matric card aku jer...hakhak....lastly, kalah gak dorg...ehmmmmm!!!!gud job aishah!!!!


pastu, kt finance lak...buat hal gak dgn aku!!!!siut r dorg ni....payment kater tak cukup lak...da tuh sape soh tak gtau aku bape yg kene byr...huh...then salahkan aku lak nape tak kol dorg...ape lg...perang ala2 dingin la jap....aku da kol n asked them bout dat but, dorg yg jwb tak tau....tu pun salah aku ke????hoh...nk kene kickboxing ni...


disebabkan aku ni jenis yg tersangat la kuat n lembut (bak kater pija bg gantikan lemah n lembut..heh) so, aku mls nk smbung perang lg...kang kalu aku smbung, bom atom aku meletup, lg dahsyat...erkkkk...so, g bank byr je...means dat, on dat day, around rm900 gak duit aku terbang ke uia....huhuh....


pas setel tu smua, ade bi'ah session lak....ayta da la sejibik cam kt matrik uia dulu...ape daaaa....

dlm 4.30 gak la bru kitorg gerak dr uia ke cheras...hujan meh...lenjun gk kami org...tp, luckily gak la uia ni suke sgt buat bumbung...so, lenjun tu bleh thn gak r...tak kuyup pun...beza tau lenjun n kuyup...ecehceh....


'ala kulli hal....wat can i say....my life s a student, began....huhuh..takut nyer....hopefully diz time better than degree...aku ni jenis yg 'rajin' gak dlm m'baca....buku kalu bukak jer, ader la thn dlm 15minutes je..lain pe yg aku buat, kalu tak tido, aku dgr laguz, kalu tak pun aku tgk cd.....hohoh...


tu baru bab baca m'baca, blum masuk bab nak exam...mase exam la kepala aku akn jd biyul...mase degree dulu, sempt lg g main gamez, torik2 ya'kulu hawa', ade pasar mlm dkt tp nk gk g yg jauh2nyer....huhuhu...akan begini lgkah aku????mcm ye je coz ni tak bg effect ape2pun kt cgpa....alhmdulillah still can got good pointer....syukur.....


so, my frenz out there, sokong la aku demi mase dpn ku...heheh...poyos jer...

2 comments:

Wan Sajidah Ahmad Saburi said...

bila smbg?

AiSHAH AbdULLAH said...

jid, aku leh dkatakan da smbung pun....klas aku mula 22hb dec ni..so, pasni ko akn ngadap muka aku je everyweek...heheheh..ko wajib hangout dgn aku...hikhik...