Friday, March 27, 2009

KELAS MQA DA MULA!!!!

awal mac hari tuh, dpt klas pharmacy...hohohoh...so far, mmg wokes coz dgr kater..hahahahaha...tiber2 kene mainkan peranan cikgu yg jahat ggilerz....ri ni td aku tak bg sorg student ni masuk kelas...aku da kater masuk klas pling lewat after 10minutes class start...tp dtg gak lewat..nk wat kejam tp tak smpi hati coz dak ni dok gak dpn pintu...huhuhuh..nak dkt 45minit pastu bru la aku bg dia masuk...huhuhuh

ehmm...dpt gak grup nursing..yg ni susah ckit dr pharmacy...agk 'rancak' gak dak2 nyer tp 'pelan kayuh'...heheheheheh...tp wokes gak bg aku coz pompuan smua so snng nk control....garang je kene lebih dr pharmaccy....

citer psl clas ni, so far tak to r maner yg aku rase best...tp close nyer dgn dak2 phhysio laaa..intake 0703/0704..nk kater dorg ni best sgt pun, ntah r...tp bleh d terima pakai laaaa...hikhikhikhik

lapo r perut....ri ni bru masuk gaji..siot r..lmbt thp mambang d awan..kalu de 50hhr sebulan agaknyer hhari yg ke 50 la bru gaji masuk..huhuhuh

pepun, enjoy!!!!!!ahahahhahhahahahahah

1 comment:

Lin Chalo said...

garang, jgn tak garang! miowww... ha ha ha