Monday, May 18, 2009

KISAH BANDUNG YG BKL KU VISIT..heheh

peace upon ol of u..........

ri ni last chance dok ngadap diari b'darah aku ni....huhuhuh...mane tak nyer esok klas da mula bengong daaaaaaaa....hari2 klas deret2 4jam...no hal sgt tu tp yg hal nyer klas tu deret2 nyer mlm2...waduh244!!!!!! enggak suka aku sama itu timetable nyer....sape yg brani2 wat jadual camtu....huish....

cam ader bagus nyer gak....tp cam takde bagus nyer gak.....ntah r.....

BANDUNG

tak sabo nyer nk g bandung....2minggu rase cam esok je dah nk gerak nyer....dah tak lalu rase nyer dok ngadap kolej 'tercinta' tmpt aku ngajo ni....huhuhuh....mmg master la aku dlm mcm2 skill...sesuwei bangat!!!!!!!!

trip ke bandung ni g dgn mdm n husband, kak d n husband, ayuni n her mom, kak wafa n herself, aku dgn aku.....hahahahah...takde husband so bwk diri sendiri jela....muahuhuh...

4 diz trip aku la tekong nyer...tukang booking transport aku, hotel pn aku, prgrm coordinator pn aku gak....tp takpe....best gak uruskan trip bandung ni...bile dah busy dok kira bajet n kol sane sini wat aku tak pikir ttg hal lain pn....rase cam ms tu cpt je jln nyer....best r....

mase kira bajet pling best...matematik kan..dah lame tak main dgn angka n nombor...so bile da start ni rase tak nak stop lak....tibe2 rase nk wat tuisyen tuk bdk2 ajar matematik...skang ni pn finance agak parah gak...tak pe..tu cover story jap g...

bajet ke bandung juta2 tuh...hahahahahah..terasa cam kaya nyer aku..walhal rupee je pun...hikhikhikhik...da siap da pun list nk borong pe kat sane nnti..juz risau in case tersasar bajet je...moga enggak jd gituk....

apepun, keutamaan adalah diriku...sayangi diriku!!!!!!cintakan diriku!!!!!!bunyi cam geram je kan....adalah ckit kot....tu pn cover story lain gak....tak mo cmpur2...

moga2 smuanyer selamat2 je kt jakarta n bandung tu nnti...aku pn dah pndi ngomong indon skang....tmbh kenalan name sastra...hahahahahahahah

wokay....dah g bandung nnti manatap kan lg diari ni...hoorey!!!!!!

No comments: