Sunday, June 6, 2010

MISSING

perlu ke aku nyatakan kt cni, I MISS MYSELF SO MUCH......miss my late dad so much.....suddenly, ri ni rase perasaan rindu tu tinggi melangit....tlalu byk yg aku rindui....tlalu byk yg aku lalui.....miss my dad....abah, kalu abah de skang ni, mgkin smua ni takkan camgini kan.....

dulu hati aku keras t'amat sgt, aku gak bkn camgini...bukan!!!!!!!!!!!!!!!!!wat i did wrong????where i did wrong?????Tuhan, berikan aku petunjukMu.....

ape jua yg da aku hadapi selama ni, aku redha dgn ketentuanNYA....percaya, smua de hikmah nye.....setiap lgkah aku skang ni, hanya utk jadi yg tbaek disisiNYA.....


aku suke dgn lagu ni.........

Semenjak kau hadir dalam hidupku
Tiada lagi keresahan
Kau mengetuk pintu hatiku
Tanpa sedar hingga ku izinkan

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Maaf jika ku tidak sempurna
Tika bahagia mula menjelma
Bila keyakinan datang merasa
Kasih disalut dengan kejujuran

Mencintai dirimu
Merindui dirimu
Memiliki dirimu
Hingga akhir hayat bersama kamu

Kau yang bernama cinta
Kau yang memberi rasa
Kau yang ilhamkan bahagia
Hingga aku terasa indah

Kau yang bernama cinta
Hingga aku rasa indah


pe kaitan gmbr dgn lagu yg aku suke tu????hmm....byk kaitan nye....tlalu byk smpikan aku sendiri da tak taw....ntah la.....kebahagiaan bkn milik aku....cakap la, jerit la camne pn tntg hati n perasaan aku ni, takkan de yg faham.....even dia yg penah aku sayang pn, takkan mgkin faham.....tlalu byk yg aku simpan smpi rase nye da takde ruang lg dlm otak aku ni utk simpan hal2 len.....wat m suppose 2 do??????perlu kan aku buang kesah2 yg takkan de org faham tu kan.....perlu kan??????ape yg patut aku pertahankan skang ni????takde apepun......aku biarkn smua kebahagiaan jadi milik nya coz aku percaya n yakin, andai sgguh2 hati aku penah kasihkan sesorg, aku ptut biarkn dia pergi kalu itu yg dia mahu......aku rela....slame ni pn, aku ikhlas n tak mengharapkan pe2 balasan even de gak terbit impian utk aku b'same nye smpi nafas aku yg t'akhir......

Tuhan, berikan aku kekuatan utk aku jalani hidup ku tnp nya.....

2 comments:

mommy.aisy.hana said...

sedih bunyi ni..b brave n strong k..

AiSHAH AbdULLAH said...

huhuhuhu.....tu je yg tbaek skang ni...nk menyesal pe yg da blaku pn, xkan bleh back 2 da past....hukhuk