Saturday, June 5, 2010

SETAHUN YG DA B'LALU

olmost one year rupernye aku da tak update blog aku ni..bkn takat da b'habuk bagai, tapi da nek semak samun tak hengat...kalu kt umah tu, kira cam gajah dok dlm pn tak nmpk...hukhuk.....
selama setahun ni, mcm2 da blaku...mane nk mula dulu ek?????hmm...nk mula dari kesah hati laaaaaa......

HATI ......................

tak taw gak dr mane nk mula....cam byk sgt nk cite nye....slalu je kita dgr org kate ' juz follow ur heart '...tp pd aku, sumtimes, kita tak bleh t'lalu ikut kan sgt pe kata hati kita ni....ntah la...susah gak nk kate ape yg suppose we listen 4.....mgkin as a muslim, kita kene ikut petunjuk dr Allah...dats da best!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

tntg hati, tlalu byk yg nk d'luahkan....takde sape pn taw pe yg aku alami n lalui...y it happen like dat???coz aku tak taw ptut atau tidak aku kongsi dgn sesape....tp bila hati da tlalu sgt TERLUKA, i need sum2 besides me....thanx God, ma frenz stil wif me...they gave me support....lots of advice.....luv u ols especially ODA, TIPAH....
bicara hati takkan penah stop in anywhere, anytime, even ape2 any gak la....salah ke hati ni coz menyayangi sesorang???atau salah pilih org ke aku utk bg sayang aku ni????hmm....tuhan, bagi la aku kekuatan utk aku lalui ujian dunia Mu ini.....

No comments: