Monday, September 6, 2010

mood yg separuh jiwaku pergi

huhuhuhu...tragis sgt2..hati aku sgt terguris..sgt2 terluka.....besar ke dugaan tu ek???bg aku sgt la besar smpikan menitis airmata aku ni......Tuhan, nape badan EMON harus bercalar-balar?????huhuhu



emon skang ni da byk yg kekurangan....aku rase tu smua sbb aku takde mase utk emon...aku bwk emon jln2 tp aku tak penah nk rawat emon....mandikan emon aku da jrg skang ni....emon kecik hati kot then tu psl emon saje je sakitkan diri dia sendiri....



"emon, pas balik dari bandung nnti, i promiz u emon, i'll keep u safe wif me..i'll taking care of u.....sy takkan kasi emon calar2 lg....emon, maafkan sy ek"

hati sy skang ni sgt sakit....tengok emon menderita camtu, sy rase separuh jiwaku pergi.....huhu



 begini la sy....keadaan sy rase mahu bercuti n nak jd kaya raya...

ya Tuhan, kau murahkan la rezeki ku.....aku ingin berjasa di bumi Mu ini ya Allah....moga akan ade hari nye aku kuar dr tmpt lame ini n kuar keje kt tmpt yg jauh lebih bagus dr yg lame ini...amin






No comments: