Thursday, August 19, 2010

PERGI TAKMO DTG LAGI ...............

huhuhuhuhuhuhuhuhuhu....................

hati ni teramat la sgt244 nak kuar dr tmpt keje skang ni...

                   "YA ALLAH yg maha Esa, bantulah hambamu ini.....berikanlah kesempatan utk ku agar dpt      
                    aku memulakan kehidupan ku yg baru di persekitaran yg baru...amin"

hari2 aku menanti saat dan detik ni..rasakan mcm satu nikmat yg tak terhingga andai nye hajat akku yg satu ni pd tahun ni tercapai....mgkin ni la hajat n niat aku utk tahun ni.....hari2 menanti dgn penuh pengharapan agar tiba detik waktu ni......



skang ni hati rase kosong sgt2..smua nye kosong........takde nk rase ape2 pn kt ape2 perkara..kalu de yg rasekan aku marah, actually aku tak marah pn..da truth iss, aku tak nak ambek taw...tu je....bkn nk take easy ats any thingz juz, aku da cukup dgn smua rase serabut serabai slame ni...tuhan da bg aku mcm2 perasaan utk aku slame ni..so skang ni, smua perasaan nk marah ke, gembira terkinja2 ke, nk nangis meraung ke, menangis berjam2 ke sorg2 ke, smua tu da takde lg......

moga akan tiba masa nye aku pergi tinggalkan tempat ni.....aminnnnnnn

2 comments:

i.k jinyò said...

ai..nak pindah tmpat kerja ke???jgn...sedeyh hati ni nanti..sob3..:-(

AiSHAH AbdULLAH said...

huhuhuhu..tak sbr rasenye nk tggu org tu menangis sob sab sob sab