Monday, August 16, 2010

SAYA DAN AKU ........

perasaan kali ni terasa ingin sgt244 bergadoh dgn smua org....so, jgn cube2 carik psl ek dgn diri ku ini......kalu rase2 aku takde mood nk jwb o nk palingkan muke aku ni, tak perlu la korg concern sgt nk tanya kenape ek..then, jgn gak la terasa hati coz skang ni musim menenangkan fikiran n musim utk lupa ingatan.....

puasa kali ni cube nak jadikan sebagai DA BEST.....kenape mengapa jgn byk sgt nk ambik tahu..yg pasti jiwa tgh rase nk gemokkan diri je skang ni...laen takmo pikir...

takmo gak pikir tntg sesape except myself n those closed 2 me...tu je....yg takde kaitan sila bwk diri anda jauh dr saya ek..sy taknak anda terlibat secara lgsung mahupn tidak sengaja dlm kehidupan sy...sy bkn mahu membuang anda tapi sy sudah tidak mahu lagi mengenali kamu2 yg saya kira amat membuatkan minda sy ni letih utk memainkan peranan nye sebagai pemikir yg terbanyak di abad ini...saya tidak mahu!!!!!!!!!!!

sy mahu meneutralize kan hati, perasaan , otak , akal n minda sy skang ni.......sy perlukan sesuatu yg baru yg sgt fresh mcm bayi yg baru di lahirkan tp tidak di buang oleh ibu dan ayah nye ek.....

skang, kalu kamu2 kenal saya yg dulu, jgn harap kamu2 kenal saya yg dulu lagi......

No comments: