Wednesday, August 4, 2010

puasa - kurus - makan - gemok

next week da nak puasa.....hukhukhuk..camne nk gemuk ni kalu da nk puasa ni...skang ni makan sgt la tak menentu....runsing suda...bkn takde selere mkn tp dr dulu lg mmg aku tak suke environment keje kt cheras ni...mmg la de cafe kan tp kalu da hari2 ngadap bnd yg same, tak ke bosan name nye...ni la susah nye jd org cam aku yg cpt jemu ni....

hari2 kene ngadap kedai mkn yg same..bosan sgguh..tp bile tibe ri jumaat mmg aku suke..seb baek la geng2 kt bwh ni suke gak ke sane sini dok gi cube mkn kt tmpt2 yg baru..so tetiap jumaat mmg kitorg gi ronda2 cari mkn....pling best la jumaat....

tp tu la...hari2 yg len nye, mmg amat terseksa la...aku takde tmpt yg aku suke nk gi mkn..so, pewot kene thn smpi lunch.tu pn tgk gak keadaan...sumtimes beli mkn kt tmpt bese je..tak best la camni...huhuhuh.....

camni mmg takleh jd..kene tukar environment...kene cari yg lg meriah..kt cni meriah tp tula, meriah dgn bdk2 kan....takmo la....moga2 de kemeriahan yg lg baek menanti di tmpt laen....amiiiiiiinnnnnn

*eh..aku ni da lari dari tajuk ke ek??????tajuk kt atas cam de kene ckit je kot dgn cite ni...hahahah..ni la bile name nye aku yg t'amat pndai dlm esei...aku hny taw esei fakta je.....wakakaka

No comments: